الخميس، 9 فبراير 2012

عينى عليك انا عينى ليك


عينى عليك انا عينى ليك
بحن ليك انا بحن ليك
هيمانه يانا
امانة عليك
ريحنى متسبنيش كده

مالى بدوب انا مالى بدوب
وانا يادوب كده وانا يادوب
حالا ملاحظه فى لحظه ادوب
والحب يعمل كل ده

جرالى ده اللى جرالى ليه
هو انت تطلع مين يابيه
شوقك وصلى حصلى ايه
وده باينله ده
ده إللى إسمه إيه


  الحب صياد القلوب
ياماما
ياماما دوب قلبى دوب
ياماما

وبالامارة مش عارفة انام
ولا انا عارفة كام
ولا انا فاهمة ليه

شايفه الحياة متزوقه
مزاجى حلو مروقه
معقولة من اول لقا
حاسة انى عرفاك من سنين



إستنى على مهلك ياعم

هو انت ايه معندكش دم
قبل ما تمشى من المكان
انا عايزة اقولك كلمتين

عينى عليك انا عينى ليك
بحن ليك انا بحن ليك
هيمانه يانا
امانة عليك
ريحنى متسبنيش كده

مالى بدوب انا مالى بدوب
وانا يادوب كده وانا يادوب
حالا ملاحظه فى لحظه ادوب
والحب يعمل كل ده





هناك تعليق واحد:

  1. اهو قلم ام شعاع من نور يستوطن اناملك

    لتروي صفحاتك بهما

    و لتروي احلامك لنا قصة من العشق

    جميل صفاؤك الصباحي

    حين يغدو وشاح من الأماني و الكلمات

    ذائقه واحاسيس غايه في الروعه

    احترامى وتقديرى لك

    ردحذف